Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T17:34:17+02:00
Substantive:masa,pix,calculator.                                                                                     Adjective:frumos,galben,trist.                                                                                       Verbe:merge,scrie,sta.

Substantive: ceasornic, glob, epidemie
Adjective:fustangiu,manios,incruntat
Verbe: a extinde, a diversifica, a transforma, a trasa
DA ms
2014-02-11T17:36:09+02:00
Substantive:casa ,masa,baiat,floare,birou,carte,stilou,pix,tabla,scaun,                                  verbe: a merge ,a alerga ,amanca,a dansa ,a  canta                     adjective;frumos ,harnic urat, colorata 
4 4 4