Răspunsuri

2014-08-27T16:51:31+03:00
His attitude towards dogs makes me wild.
His fiancee looks good.
de ce ? ..daca intrebarea se adreseaza verbului "cum arata ? , cum ma face ? " inseamna ca trebuie sa raspunda un adverb de mod ...good si wild sunt adj.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T17:05:41+03:00
La prima e His attitude towards dogs makes me wild deoarece in a doua nu exista cuvântul "twards" in engleză (e scris greșit) si la aceasta propoziții trebuie sa pui un adjectiv(wild) nu un adverb(Wildly)
iar la a doua este His fiancee looks well deoarece aici iti trebuie un adverb (well) pentru ca este un verb înainte (looks)
sper ca te-am ajutat, succes la teme!
am observat :)
deci , uneori prepozitia "la" o vad tradusa in engleza si cu "at" si cu "to" ...e corect cu ambele , sau cum ?
E corect cu ambele. Depinde de context
intr/o lectie am citit ca se pune to ..iar o pagina mai incolo am gasit "at the mountain "
lol astia care fac manuale de scoala au cam luat-o pealatura xD