Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-27T16:43:04+03:00
A.I_____I_____I_____I_____I_____I
b.I_____I

Suma este 618 si avem 6 parti ( segmente ) egale . Aflam o parte egala sau pe " b " .

 618:6=103 ( numarul b )
 103x5=515 ( numarul a )

Verificare : 515+103=618
3 4 3
2014-08-27T16:47:26+03:00
D:i=c de unde d=i*c de unde d=5*i deci unul din numere e de cinci ori mai mare ca celalalt.
inseamna ca cele doua numere insumate dau de sase ori acel numar.
adica impartim 618 la 6 si ne da unul din numere. Adica 103.
iar celalalt numar e de cinci ori mai mare, adica 103*5=515.
deci solutia 103 si 515.
1 2 1