“Trandafirul chinezesc este singura varietate din familia
Malvaceae care se cultiva ca planta de apartament. Este un arbust ce poate
creste pana la 2 m. Florile, in culori foarte variate, cresc in varful
lastarilor si pot fi simple sau duble. Trandafirul chinezesc infloreste primavara
si toamna, dar daca are lumina suficienta, el poate inflori tot timpul anului.
Floarea dureaza doar o zi, dar este foarte frumoasa.Uneori planta poate avea si
5 flori deschise in acelasi timp pe o singura ramificatie a tulpinii.

Dupa fiecare sezon, in care planta creste aproximativ 70 cm,
mai mult in laterale decat in inaltime, este necesara taierea crengilor mai
lungi, pentru o buna ramificare.

Temperatura optima este in jur de 20 de grade Celsius, dar
planta poate rezista si la peste 40 de grade Celcius, daca este asezata la
umbra. Daca este expusa direct la soare, frunzele se vor rasuci, iar planta va
avea nevoie de cantitati mari de apa la radacina.”


1.
Formuleaza enunturi in care sa numesti
urmatoarele elemente din text, utilizand pronume relative: inaltimea
trandafirului chinezesc
, perioada de inflorire a trandafirului chinezesc.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T23:49:29+03:00
Inaltimea trandafirului chinezesc : Trandafirii chinezesti sunt plante care cresc pana la 2m inaltime. 
care = pronume relativ. 

perioada de inflorire : Acesti trandafiri infloresc in sezonele ce sunt mai modeste cu temperaturile, sezoane ca toamna si primavara. 
ce = pronume relativ. 
2 4 2
2014-08-28T00:11:27+03:00
Trandafirul chinezesc este un arbust care pote ajunge pana la 2 m
Trandafirul chinezesc infloreste primavara si toamna, dar daca are lumina suficienta, el poate inflori tot timpul anului.
1 5 1