datorita importantei stiintifice a frumusetilor salbatice , cheile
turzii au dobandit la nivel national , inca din 1938 , statutl de
rezervatie naturala , mai apoi find inclusa in listele u.n.e.s.c.o.
printre cele mai de seama monumente ale naturii. deetermina cati ani au
trecut de cand cheile turzii a intrat in patrimoniul unesco. transorma
rezultatul in zile.

2

Răspunsuri

2014-08-27T15:25:55+03:00
2014-1938=76
76 de ani×364 de zile pe an
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T15:29:51+03:00
Pai teoretic din 1938 sunt 76 de ani dar atunci a devenit rezervatie naturala. Din ce stiu eu Romania a aderat la UNESCO in anii 1990  deci Cheile Turzii sunt in UNESCO de aproximativ 20 24 de ani maxim daca as face in zile din 1938 ar fi 27634 de zile