Ordonati cuvintele de mai jos in 2 propozitii astfel incat sa folositi urmatoarele semne :
? ;linia de dialog ; : 2 puncte ; virgula ;

2
care cuvinte?
cuvintele: matei,de clasa ,unde,intreaba,asta,pe colegul,in vacanta,irina,il,ai fost,ei
matei il intreaba pe collegul de clasa.irina ai fost in vacanta asta cu ei?
-Matei il intreaba pe colegul de clasa: Irina ai fost in vacanta asta cu ei ?

Răspunsuri

2014-08-27T15:19:24+03:00
-Matei il intreaba pe colegul de clasa:Irina, ai fost in vacanta asta cu ei?
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T15:25:00+03:00
Matei il intreaba pe colegul de clasa:
-Irina, ai fost in vacanta asta cu ei?
1 5 1