Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T14:40:22+03:00
Primele lectii vor fi foarte usoare: clasificarea corpurilor.proprietati ale corpurilor(ex: culoare,forma,etc)
Apoi incepeti capitolul Marimi fizice:
   - Ce este o marime fizica?
   - Lungimea
   - Volumul
   - Aria unei suprafete regulate si neregulate
   - Masa unui corp
   - Densitatea unui corp
   - Unitati de timp
   - Sisteme de referinta.Miscare/repaus
   - Miscarea rectilinie si uniforma
   - graficul miscarii rectilinii
La toate marimile mentionate mai sus veti face tot felul de probleme
 Apoi: Starea de incalzire a unui corp.Echilibrul termic
       -temperatura
       - dilatarea/contractarea unui corp
   - Notiuni introductive despre electricitate
     - tensiune electrica
     -intensitatea curentului electric
   - circuite electrice
      -legarea becurilor in serie/in paralel

Cam atat..din cate imi aduc aminte,cam astea sunt.
   
2014-08-27T15:19:19+03:00
 - Ce este o marime fizica?
   - Lungimea
   - Volumul
   - Aria unei suprafete regulate si neregulate
   - Masa unui corp
   - Densitatea unui corp
   - Unitati de timp
   - Sisteme de referinta.Miscare/repaus
   - Miscarea rectilinie si uniforma
   - graficul miscarii rectilinii
       -temperatura
       - dilatarea/contractarea unui corp
   - Notiuni introductive despre electricitate
     - tensiune electrica
     -intensitatea curentului electric
   - circuite electrice