Răspunsuri

2014-08-27T13:58:17+03:00
Pisica alba  , sireata                                                                                                    vila - imensa , portocalie                                                                                                   calatorie --lunga , frumoasa                                                                                                                                                         
Pisica mare ,neastamparata
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T14:24:25+03:00
Pisia-draguta,neagra
vila-luxoasa,spatioasa
calatiroe-primejdioasa,fascinanta
1 5 1