Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cu 43 pot fi adunate numere a caror suma este 8, exemple:
51=43+8
51=43+1+7
51=43+2+6
51=43+3+5
51=43+4+4
51=43+1+1+6
51=43+1+2+5
51=43+1+3+4
51=43+2+2+4
51=43+2+3+3
51=43+1+1+1+5
51=43+1+1+2+4
51=43+1+1+3+3
51=43+1+2+2+3
.......
51=43+1+1+1+1+1+1+1+1

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-27T13:49:38+03:00
X+43=51
x=51-43
x=8
Opt este numarul!
10 4 10
Sa stii ca te intreaba ce numere? nu ce numar...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T13:52:39+03:00
Pai 8 daca se refera la un singur numar adunat
Daca se refera la mai multe numere atunci numerele sunt 0,1,2,3,4,5,6,7,8
Sper ca te-am ajutat!
8 4 8