Daca un unghi exterior triunghiului isoscel ABC are masura de 110grade ,atunci determinati masurile unghiurile interioare triungiului ABC.

Daca puteti sa o rezolvati va rog frumos sa imi dati si mie rezolvarea sunt disperata am incercat 1000 de variante si tot nu imi iese, vreau si alte pareri
VA ROG FRUMOS!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T17:25:25+02:00
Daca un unghi exterior are 110 grade, atunci un unghi  B sau C are 70 grade.
unghiu b=C rezulta ca B+C=140 grade pentru ca e isoscel. Un triunghi are suma laturilor egala cu 180 de grade . 180-140= 40 grade unghiul A. Sper ca te-am ajutat. Merit cel mai bun raspuns?? :D
2014-02-11T17:42:24+02:00
Din punctul meu de vedere, problema are doua solutii. Daca unghiul exterior triunghiului este suplementul unuia dintre cele doua unghiuri congruente, atunci masurile sunt 70, 70, 40, adica solutia care deja ti-a fost data. Daca unghiul suplementar lui 110, adica 70, nu este printre cele doua congruente, atunci solutia este 70, 55, 55.
1 5 1