Răspunsuri

2014-08-27T13:35:44+03:00
Anul pentru fiecare
Patru anotimpuri are,
Care ne aduc in dar
Multe luni in calendar.

Trei luni are primavara
Ce-nverzeste toata tara.
Inca trei la rand sunt vara,
Mult ne mai jucam pe-afara!

Toamna are tot trei luni
Si ne-aduce struguri buni,
Trei luni ultime de iarna
Incheie anul in graba. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T13:38:34+03:00
Un cotoi s-au o pisica
Toate-s mari ,
Dar una mica
Ea e cea ca o furnica

Modul neobisnuit este ca una e mica ca o furnica iar cealalta e mare si nu are cum sa fie amandoua mici !  sper ca te-am ajutat !!