Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T13:27:04+03:00
Erau odata doi frati imparati care aveau o neintelegere de multi ani.Aveau o bucata de pamant care nu o puteau imparti corect .Fiecare avea cate un fiu .Ei au hotarat ca fii lor sa faca o intrecere .tineri ,fiind curajosi au acceptat provocarea. Cine avea sa castige ,acela va lua pamantul.Imparatii asteptau cu nerabdare ziua cea mare.la finalul cursei un fiu l-a impins pe celalalt si a castigat. El a pretins ca era nevinovat dar pana la urma i-a fost atribuita vinovatia .Celalalt fiu a luat laudele si pamantul.
Astfel s-a terminat conflictul dintre cei doi imparati. 
multumesc frumos
NA PT CE SI VEZI CA LEAM PUS LA PLURAL DAR N U CRED CA E VREO PROBLEMA
nu stai linistit
2014-08-27T15:19:57+03:00
Era odata un tanar  care era tare curajos dar in totdeaona astepta sa ii ajute cineva sa faca orice.Desi toata lumea ii lauda cei care il cunosteu cu adevart nu aveau o parere foarte buna despre el.Odata o intervenit o neintelegere si toata lumea credea ca el este cel vinovat.

Daca mai vrei poti sa mai infloresti si tu putin sper ca ti-am fost de ajutor!