Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T13:27:25+03:00
1.bisectoare
2.cateta
3.cosinus (cos)
4.hexagon
5.inaltime
6.ipotenuza
7.isoscel
8.mediana
9.mediatoare
10.unghic obtuz
11.ortocentru
12.romb
13.patrat
14sinus (sin)
15.trapez
16.tangenta (tg)
2014-08-27T14:17:54+03:00
1. Bisectoare(oblic de la prima litera,primul rand de sus in jos)
2. cateta - randul 6,a 7-a litera,oblic de jos in sus
3. cosinus  - randul 8,litera 8,la fel ca la 2
4. hexagon - randul 12,litera 7,oblic de jos in sus dar de la dreapta la stanga
5.inaltime - randul 9,litera 8,oblic de jos in sus,stg-dr
6. ipotenuza - incepand cu randul 6,ultima litera,vertical de sus in jos
7. isoscel- randul 9,litera 5,oblic de jos in sus,stg-dr
8. mediana - randul 4,ultima litera,oblic de sus in jos,dr-stg
9. mediatoare-randul 11,litera 5,orizontal stg-dr
10. obtuz - randul 7,litera 2,orizontal stg-dr
11. ortocentru - randul 10,litera 7,vertical de jos in sus
12. romb - randul 12,litera 8,oblic de sus in jos,de la dr-stg
13. patrat - randul 10,litera 8,oblic de sus in jos,de la stg-dr
14. sinus - randul 8,litera 2,verrtical de sus in jos
15. trapez - ultimul rand,litera 3,vertical de jos in sus
16. tangenta - primul rand,ultima litera,oblic de sus in jos,de la dr-stg