Costel si radu trag cu arcul la tinta.ei au stabilit urmatoarele reguli de joc: fiecare copil trage 15 sageti , pentru o aruncare corecta primeste 8 puncte, pentru o arunacre gresita se scad 2 puncte din punctajul obtinut . ce punctaj va avea fiecare daca costel a nimerit tinta de 12 ori iar radu de 14 ori?

2

Răspunsuri

2014-02-11T17:15:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
12X8=96
3X2=6
96-6=90 puncte Costel

14X8=108
1X2=2
108-2=106 puncte Radu
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T17:34:03+02:00
Pentru 12 aruncari primeste 96 puncte si se scad 6 pt greseli pt costel                 radu a obtinut  112 puncte pentru 14 aruncari si se scad 2 pt greseli                                                                                     radu=110 pct       costel=90pct