povestirea la persoana a 3-a, pastrarea ordiini intamplarii evenimentelor, urmarirea indicilor spatio-temporali
se au în vedere regulile de punctuaţie şi de ortografie Exclamation De asemenea trebuie evitate orice fel de mărci de afectivitate,că relatarea subiectivă sau folisirea verbelor şi pronumelor la persoanele I-a şi a II-a .

Răspunsuri

2014-08-27T12:15:59+03:00
-povestirea la persoana a 3-a
-pastrarea ordinii intamplatii evenimentelor
-urmarirea indicilor spatio-temporali
22 4 22
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T12:16:48+03:00
-formulati ideile principale ale textului dat,în propoziţii sau fraze cât mai simple, fără amănunte nesemnificative asupra întâmplărilor
-pe baza ideilor principale, alcătuiţi o scurtă compunere ,adăugând amănunte semnificative pentru textul dat,fără însă a abuza de acestea
-recititi rezumatul,corectând greşelile de ortografie sau punctuaţie
8 3 8