Răspunsuri

2014-08-27T11:35:10+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T11:41:59+03:00
Divizibil cu 5 inseamna sa se imparta exact la 5.
Si ca sa se imparta exact la 5, ar trebui ultima cifra sa fie 0 sau 5.
Pentru ca trebuie sa fie cel mai mare numar, ultima cifra va fi 5.
b=5
Deci avem 7a5. 
Si din nou, pentru ca ni se cere cel mai mare numar, a=9.
Deci numarul va fi 795.
Daca imparti pe 795 la 5 rezultatul va fi 159.
Sper ca te-am ajutat. :*
 

2 4 2