Răspunsuri

2014-08-27T11:31:35+03:00
Eram urcata in copac. deodata mam dezechilibrat si am cazut peste un copil.acela a lesinat . am dat de belea. a fost tare nasol.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T15:29:38+03:00
Am iesit odata afara dupa ce in casa am lasat putina mizerie.Dar putina am crezut eu defat sparsesem agvariul si am pus cioburile sub masa ca sa nu vada mama dar  ea tot a vozut.si am mai facut ceva dar nu imi mai aduc aminte.
1 5 1