Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T20:58:42+03:00
A= \frac{1}{2} \cdot |  \left|\begin{array}{ccc}2&0&1\\0&4&1\\1&6&1\end{array}\right| |=\\
=\frac{1}{2} \cdot | 8-4-12 |=\\
=\frac{1}{2} \cdot|-8|=\frac{1}{2} \cdot 8=4


Mai exista si alta metoda de rezolvare a acestui exercitiu deoarece am trecut clasa a XI -a si nu am facut inca determinanti
???
2014-08-27T00:34:41+03:00
Poti calcula aria si astfel:

Reprezinti punctele in plan.

Daca notezi cu C' proiectia lui C pe axa Oy, ai de calculat;

A_{ABC}=A_{OACC'}-A_{BOA}-A_{BCC'}

Folosind formula de calcul pentru aria trapezului si a triunghiului dreptunghic, termini problema.



Am facut exact asa cum mi-ai zis si mi-a dat ca aria triunghiului ABC este egala cu -4. Trebuia sa pun modul?
A(OACC')=(1+2)*6/2=9;A(BOA)=4*2/2=4;A(BC'C)=2*1/2=1=>A(ABC)=9-4-1=4.
Multumesc! Am gresit formula de arie a trapezului de aceea nu mi-a dat.