Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T19:27:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 O fata scrie  iar   patru  citesc. -> numeral cardinal. 

O voi castiga data viitoare. -> pronume personal. 

O! Dar ce se petrece acolo? -> interjectie. 
3 5 3
2014-08-27T00:03:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Am cumparat o paine si doua kg dee rosii-numeral
M-am intalnit cu o colega-articol
O!ce frumos canti-interjectie