Răspunsuri

2014-08-26T18:33:57+03:00
P =2(L +l) 
L = 12,3 + l 

85,6 = 2 ( 12,3+l+l)
85,6=2(12,3+2l)
85,6= 24,6 + 4l
85,6-24,6=4l
⇒ l =  61 : 4 
l =  15,25 cm. 

L = 15,25 : 12,3 
L =  27,55 cm. 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T18:39:39+03:00
Notăm lungimea cu ”L”, iar lățimea cu ”l”. 
Deoarece știm că lungimea este cu 12,3 cm mai mare ca lățimea, o putem  lățimea astfel:  L=l+12,3. 
Formula perimetrului în cazul nostru arată așa: 2L+2l=85,6 cm
Înlocuim lungimea în formula obținută după cum am exprimato mai devreme și obținem: 
2(l+12,3)+2l=85,6
2l+24,6+2l=85,6
4l=85,6-24,6
4l=61
l=15,25 cm
Deci lățimea este egală cu 15,25 cm iar lungimea va fi egală cu 15,25+12,3 = 27,55 cm.

1 5 1