Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T18:28:21+03:00
P=2l+2L
P=43,2
I=50%din L
I=50/100 L
I=1/2 L
l=L/2
2L/2+2l=43,2
L+2l=43,2
3L=43,2
L=14,4
l_14,4/2=7,2
2014-08-26T18:32:10+03:00
Pentru început, notăm lungimea cu "L" și lățimea cu ”l”. 
Deoarece știm că lățimea este jumătate din lungime putem exprima astfel: l=L/2
Formula perimetrului în cazul nostru va arăta astfel: 2*L+2*l=43,2 m
Înlocuind în formula obținută ”l” după cum l-am exprimat mai devreme obținem o ecuație cu o singură necunoscută:
2*L+2(L/2)=43,2
2L+L=43,2
3L=43,2
L= 43,2/3
L= 14,4m 
Deci lungimea dreptunghiului este egajă cu 14,4m iar lățimea va fi egală cu jumătate, adică cu 7,2 m. 

1 5 1