formuleaza propozitiisimple si dezvoltate dupa schemele urmatoare

a) s p.s p p.s.

subst.comun , adj, verb subst. comun

b) s p p.s p.s

pronume personal , verb subst. adjectiv

c ) s p.s p p.s

subst. comun numeral verb substantiv comun

2

Răspunsuri

2014-08-26T16:15:36+03:00
A)Baiatul destept trece strada
b)El canta fetei frumoase
c)Baietii cei 3 trec strada
imi mai trebe una mai grea care nu am puso
Pune-o
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T16:23:07+03:00
A)Copilul destept scrie o carte
b)El invata lectia interesanta
c)Fata a doua citeste romane

1 5 1