Ce intelesuriare cuvantul ,,lucru'' in urmatoarele expresii si propozitii:
a) a avea un lucru ->
b) a avea de lucru ->
c) a face un lucru bun->
d)a fi deacord cu un lucru->
e) Lucrurile nu au mers bine.->
f) N-a reusit mare lucru.->




























2

Răspunsuri

2014-08-26T15:51:09+03:00
 obiect... actiune... fapta ...idee...stiu doar la primele 4..
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T15:52:38+03:00
A) a avea un lucru ->a avea treaba,ocupatie
b) a avea de lucru ->-
c) a face un lucru bun->a face ceva bine,corect
d)a fi deacord cu un lucru->a accepta ceva
e) Lucrurile nu au mers bine.->nu au mers conform planului
f) N-a reusit mare lucru.->nu a reusit tot ce-si planuia
9 4 9