Sfertul nr 100 mareste-l cu sfertul nr 100,mareste rezultatul cu 25,noul rezultat mareste-l de trei ori,afla marimea noului rezultat si micsoreaz-o cu 90.Afla toate acestea printr-o singura operatie

2
Scuze,tastatura proasta....prima data e sfertul lui 1000

Răspunsuri

2014-08-26T15:32:18+03:00
100:4=250(sfertul)
25+25=50
50+25=75
75x3=225
225-90=135(rezultatul)
{[(100:4)+(100:4)]+25}x3-90=135
scuze,tastatura proasta,prima dat e sfertul lui 1000
fac eu,ca am inteles,mersi
ok
cuplacere
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-26T20:59:02+03:00
{[(1000:4+100:4)+25]x3}-90=
{[(250+25)+25]x3}-90=
(300x3)-90=
900-90=810

1 5 1