1. Ce inseamna cartograf?

Definitia mea: Definitia din dictionar:

Ce inseamna colet?

Definitia mea: Definitia din dictionar:

Ce inseamna circumspectie?

Definitia mea: Definitia din dictionar:

2.Milo nu e niciodata multumit,nu are chef de nimic,nu are stare si cauta ceva pe care nu-l poate numi.Intra in pielea Scriitorului si redacteaza pentru el un anunt la rubrica Pierderi.Sfatul Scriitorului:inspira-te din modelele de mai jos si foloseste cuvinte cat mai putine(fara cele de legatura) pentru a descrie ceea ce se cauta!

Model 1: Pierdut caine ciobanesc zona Unirii.Ofer recompensa.

Model 2: Pierdut carnet de elev pe numele Ilie Sandu.Il declar nul.

Anuntul pentru Milo: .........................................!

2
pierdut portofel cu acte in cluj autogara.

Răspunsuri

2014-08-26T15:18:01+03:00
Cartograful este acea persoana care intocmeste harti terestre si maritime .Sper ca te-am ajutat.
specialist in cartografie :*
care definitie?
a ta sau a dictionarului?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T15:23:37+03:00
Cartograf definitia mea. este de a întocmi harti terestre si maritime si de a face o serie de machete în trei dimensiuni, pentru diferite scopuri.
               dictionar.Disciplină care studiază tehnica de întocmire a hărților și a planurilor topografice.

colet.definitia mea.un pachet care il expediez prin posta.
         dictionar.Pachet relativ mic și ușor de mânuit, expediat de obicei prin poștă

circumspectie.definitia mea.banuiala,neincredere,suspiciune
                       dictionar.Prudență, precauție, rezervă.
poti sa ma ajuti si la intrebarea 2,te rog mult???
pierdut portofel cu acte in cluj autogara.
sper ca tiam fost de folos
La al 2 ex eu am scris asa:
Anunt pentru Milo:Pierdut multumirea de sine! Astept ajutor!