Analizeaza sintacto-morfologic subiectul si predicatul din propozitia data :
,,Caci, asa cum invatarea vanatului este partea esentiala a <<educatiei>> pentru puiul de tigru...''

Multumesc anticipat ! :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T15:10:55+03:00
Invatarea = subiect simplu exprimat prin substantiv comun, nr singular, gen feminin,                        articulat hotarat cu articolul 'a', caz nominativ. 
este partea = predicat nominal exprimat prin verbul copulativ ' este' la mod indicativ, timp                      prezent, + numele predicativ ' partea' exprimat prin substantiv comun, caz                           nominativ.
2014-08-27T00:01:33+03:00
Invatarea-substantiv comun,subiect
este partea -predicat nominal format din verb copulativ a fi+nume predicativ partea