Stiu Romana destul de bine pot sa spun , dar am nevoie sa fie corect .

Fabula:
1) Are 2 parti: ..............................si.............................
2)figura de stil predominanta.............................
3)Satirizeaza........................................
4)Poate fi scrisa in .............................sau in......................................
5)Personajele sunt din lumea............................................
6)Specie a genului .....................................
7)Are rolul..............................................
8)Modul de expunere predominant................................

am scris , dar vreau sa vad daca este corect . Deci scrieti ce credeti voi!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T14:45:36+03:00
Fabula:
1) Are 2 parti: povestirea propriu-zisa si morala
2)figura de stil predominanta este personificarea
3)Satirizeaza anumite naravuri, deprinderi, mentalități sau greșeli
4)Poate fi scrisa in versuri sau in proza
5)Personajele sunt din lumea animala
6)Specie a genului epic
7)Are rolul de a  îndrepta anumite greseli sau deprinderi
8)Modul de expunere predominant este naratiunea
si inca ceva: Personajele intruchipeaza...........................
2014-08-26T14:45:42+03:00
 1) Are 2 parti:  poveste alegorica si metafora 
2)figura de stil predominanta este personificarea. 
3)Satirizeaza defecte omenesti cu scopul de a le indrepta. 
4)Poate fi scrisa in  versuri sau in proza. 
5)Personajele sunt din lumea  necuvantatoarelor. 
6)Specie a genului  epic. 
7)Are rolul de a indrepta comportamentul uman.  
8)Modul de expunere predominant  este naratiunea( se povestesc intamplari metaforice din viata animalelor)