Răspunsuri

2014-08-26T14:42:03+03:00
A-nr de 3 cifre
a÷29=c1 rest0
=> a=c1×29=> a= multiplu de 29
cel mai mare multiplu al lui 29 de 3 cifre este 986=> a=986
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-26T14:42:18+03:00
Abc:29 rest 0 => abc= 29*k
Cel mai mare numar de 3 cifre  999:29=34 rest 13
=> k=34
=> abc=29*34=986 =>
986 este cel mai mare numar de 3 cifre care se imparte cu rest 0 la 29
3 5 3