Suma a trei numere este 3400. Stiind ca primul este cu 40 mai mare ca al doilea numar si cu 80 mai mic decat al treilea,sa se afle fiecare numar. Va rog!! si repede si explicarea este cu segmente.

2

Răspunsuri

2014-08-26T14:30:26+03:00
A+b+c=3400
a=b+40  b=a-40
a=c-80 c=a+80
a+a+80+a-40=3400
3a=3360
a=1120
b=1080
c=1200

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-26T14:33:49+03:00
A.I______I+40
b.I______I
c.I______I+80+40

Suma este 3400 . Aflam suma partilor egale .
 3400-160=3240  ( suma partilor egale )
 3240:3=1080 ( numarul b )
 1080+40=1120 ( numarul a )
 1080+80+40=1200 ( numarul c )

Verificare : 1080+1120+1200=3400
:))
in loc de 3240 este 1080
bine ms
modific imediat , scuze :))
gata :)