Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T14:12:17+03:00
white-black : Mary is dressed in black today.
rich-poor: John isn't poor anymore
near-far: My grandma lives far
easy-hard: Doing English homework is hard
fast-slow: My mother drives very slow
light-dark: It is dark outside.
cheap-expensive- My shoes are expensive
warm-cold: It was cold last night
sad-happy: Jane is a happy person
old-young: my brother is very young
large-small: Japanese people have small eyes
clean-dirty: My dog got dirty
wet-dry: Mom put the clothes out to dry
beautiful-ugly: my neighbour has an ugly house
full-empty: my glass is empty
good-bad: I got a bad grade
long-short: the trip was very short
sick-healthy: my parents are healthy.

De ce ai scris large, clean, wet, beautiful, full, good, long, sick.
acolo sus ?
a, alea le-am luat din mesajul tau, ca sa-mi fie mai usor de urmarit, sa nu trebuiasca sa dau mereu pagina in sus, ca sa vad exercitiul.
Aaa.. Multumesc.
2014-08-26T14:16:00+03:00
Black, poor, far, hard, slow, dark, expensive, cold, happy, ney, small, dirty, dry, ungly, naked, bad, short, health.

Este bine???
aproximativ. ce e ney? iar la full nu merge naked. adevarat, opusul este "gol", dar trebuie empty (pt pahar plin/gol). naked il folosim pentru oameni si inseamna gol=dezbracat.
da.. scuze. M-am grabit si nu am facut tot... eu fac teme acum si... nu am fost atenta.