30 PUNCTE!Imaginiaza-ti ca porti niste ochelari de soare speciali!Cu



ajutorul lor,descopera in sirurile de mai jos zece perechi de sinonime



si noteaza-le dedesubt.
E C O P I L A R E S C N I C
P O V E S T I T O R O S N I
R A S R I R A T I E E R F N
E R S F A T U I X V P G A I
A F W T V T U R A D A V O D
C S L S R A S A R I T S J T
V A E A E B J T N E G I X E
M I S T E R I O S Z X T M L
X Z T H K T N E M U G R A D

2
cuvinte poate vedea toata lumea
Eu am nevoie de 10 perechi de sinonime pe care le gasesti acolo.De exemplu bun-ascultator
Aaaa
Dar nu sunt 30 de puncte, sunt 11
Ce cuvinte ai gasit??

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T14:10:59+03:00
Copil,povestitor, rasarit,mister,rotit, dovada. numai atat am gasit .
1 5 1
2014-08-26T14:22:01+03:00
Copil misterios
copil povestitor
rasarit misterios
sfat miserios
sarit misterios
negi misteriosi
vest misterios
sat misterios
corp misterios
cina misterioasa
dar se repeta asa am gasit
asta e
gaseste ru
tu
ma poti ajuta cu un rezumat la robinson cruose