Mentioneaza ce parte de vorbire este fiecare din cuvintele subliniate
De la aceasta masa porneste o alee, numita Aleea Scaunelor ce trece pe sub Poarta Sarutului.
Precizeaza functia sintactica a cuvintelor subliniate: Opera sa este o confesiune.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T13:04:48+03:00
Aceasta-adjectiv pronominal demonstrativ de apropiere
o-articol nehotarat
ce.pronume relativ
trece-verb predicativ
sa-pronume posesiv
o-articol nehotarat
confesiune-substantiv

2 3 2
2014-08-26T13:05:43+03:00
Aceasta=adjectiv pronominal proclitic
o= articol nehotarat proclitic
ce= conjunctie
trece= verb predicativ
sa= pron. posesiv
o= atricol nehotarat proclitic
confesiune= substantiv comun simplu
2 3 2