Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-26T12:52:32+03:00
abab:ab
(1000a+100b+10a+b) :(10a+b)=
=[(1000a+100b):(10a+b)]+[(10a+b) : (10a+b)]=
=[100*(10a+b):(10a+b)]+[(10a+b) : (10a+b)]=
=100*1+1=100+1=101

=> Raspuns    abab:ab=101

Proba:
abab:ab
Si analizam, fie a=1, b=2, avem
2525:25=101
fie a=6, si b= 9, avem:
6969:69=101
Observam ca regula se repeta, =>
raspuns :    abab:ab=101


1 5 1
2014-08-26T12:54:05+03:00
Abab cu bara deasupra =1010a+101b
ab cu bara=10a+1b
(1010a+101b)/(10a+b)=101.
Catul este 101.