2.)a) √9+√25-√100
b)Scotand factorii de sub radicalul √125 obtinem ____
c)Media geometrica a numerelor 1 si 49 = _____


2,(72) 2,72 -care este mai mare?

2
la a am gasit raspunsul :))) nu mai raspundeti la a.

Răspunsuri

2014-02-11T16:44:49+02:00
B= 5√5
c= √(1*49)=7
este mai mare 2, (72)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T16:57:39+02:00
B)radical 125 =5 radical din 5   c)mg=radical din a*b adica radical din 1 *49= radical din 49 =7
1 5 1