Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T12:17:16+03:00
B) 10+20+30+.......+1230=.......
dam factor comun pe 10
10(1+2+3+...+123)

1+2+3+....+n are formula n (n+1)/2
In cazul nostru n=123
deci 1+2+3+....+123=123*124/2=
123*62=7626
10*7626=76260

c) 7+14+21+......+315= dsam factor comun pe 7
7(1+2+3+...+45)

Folosim aceeasi formula pentru suma=
45*46/2=
45*23=1035
7*1035=7245
10 4 10
mersi :*
cu placere. Ai inteles cum am facut?
daa..m-ai ajutat mult :*
2014-08-26T12:17:36+03:00
10(1+2+3+.....123)=10x123x124:2=76260
7x(1+2+3+....45)=7x45x46:2=7245
7 4 7