Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T12:18:12+03:00
A-lungimea dreptunghiului             N-nr patratelor care incap in  dreptunghi
b-latimea dreptunghiului
2a+2b=60cm->2(a+b)=60    1.
a=2b     2.
din relatiile 1. si 2.  ->60=2(2b+b)->60=2x3b->60=6b->b=60/6->b=10cm
a=2b->a=10x2=20cm
Aria dreptunghiului=axb->Aria dreptunghiului=10x20=200cm^2
Aria patrat=l^2->Aria patrat=2x2=4cm^2
N=Aria dreptunghiului/Aria patratului->N=200/4->N=5o patrate

2 3 2
2014-08-26T12:19:28+03:00
P=60
P=l+l+L+L=60
2l+2L=60 /:2
l+L=30
L=2l
2l+l=30
3l=30=> l=30:3
l=10

L=2*10
L=20

Aria dreptunghiului=Lxl=20*10=200

Problema zice ca patratul are latura de 2, deci aria patratului va fi de 2x2=4

In dreptunghi vor incapea
200:4=50 de patrate
2 1 2