Răspunsuri

2014-08-26T12:00:52+03:00
T este perioada a functiei f daca f(x+T)=f(x), pentru orice x.
Asa este, dar ceream definitia perioadei principale :) Multumesc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T12:37:20+03:00
Definiție: Fie F:R -> R o funcție și fie F mulțimea tuturor numerelor reale pozitive t pentru care :F (x+t) = F(x) pentru orice x din R. Elementele mulțimii F se numesc perioade ale funcției F. Dacă marginea inferioară a numerelor din F (inf F)aparține lui F atunci această margine se numește perioada principală a funcției F
1 5 1