Analizati morfologic cuvintele, Stapne, cheama ,domnul ,lumea, randuiala ,semn,neam , invatat , cante cetera,poruncit ,scrii, lege ,vremea, rastigneasca ,fiul, iubit ,indurati, URGENT VA ROG MULT DE TOT

2
CARE MA POATE AJUTA LA FUNCTIA SINTACTICA VA ROG URGENT

Răspunsuri

2014-08-26T09:41:41+03:00
Stapane-subst.
cheama-verb
domnul-subst
lumea-subst
randuiala-subst
semn-subst
neam-subst
invatat-adjectiv
cante-verb
cetera-subst
poruncit-adverb
scrii-verb
lege-subst
vremea-subst
rastigneasca-verb
fiul-subst
iubit-adverb
indurati-verb
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T09:45:36+03:00
STAMPNE=SUBSTANTIV PROPRIU ,EXPRIMAT PRIN SUBIECT ,NR SG ,CAZUL NOMINATIV .GEN MASCULIN.
CHEAMA=PREDICAT VERBAL, EXPRIMAT PRIN VERB,CAZ NOMINATIV .
DOMNUL=SUBIECT ,EPRIMAT PRIN SUBSTANTIV,NR SG,GENUL MASCULIN.
SCUZE NU AM MAI AVUT TIMP
1 5 1