Am nevoie de ajutor la aceste probleme urgent!
1. Intr.un bloc sunt 14 apartamente cu 2 sau 3 camere. Stiind ca sunt in total 34 de camere, cate apartamente sunt de fiecare fel?
2. Daca in triunghiul ABC cu m(B)=57 si m(C)=63, atunci masura unui unghi exterior cu varful in A este...
3. Rezolvati in multimea numerelor intregi ecuatia x la a doua-xy+3x-3y=1 (sunt pe mobil si nu pot pune semne :()
4. Daca 25% dintr.un numar este 30, atunci numarul este...
5. Daca 12 robinete pot umple un bazin in 10 ore, atunci numarul robinetelor care pot umple bazinul in 15 ore este...
Multumesc!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-26T02:51:42+03:00
X-nr. apartamente cu 2 camere y-nr. apartamente cu 3 camere x+y=14 x*2+y*3=34 2x+3y=34 2(x+y)+y=34 2*14+y=34 28+y=34 y=34-28 y=6(apartamente cu 3 camere) x+6=14 x=14-6 x=8(apartamente cu 2 camere)
1 5 1
2014-08-26T08:47:49+03:00
Pentru 5
r-robinete     h-orele

12r. ..............10th
xr. .........................15th

x= \frac{12×15}{10} =6×3=18r