Pornind de la substantivul CAL , haide sa alcatuim 6 cuvinte noi , folosind derivarea cu sufixe si prefixe.
Am dat doar 10 puncte deoarece 3 cuvinte deja le-am gasit . Acestea sunt : Calaret , calut , incalec . Mai am nevoie de 3 ! Rapid Va rog !!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T20:38:19+03:00
Cal-incalecat, neincalecat ,a incaleca, calarie
5 4 5
  • Utilizator Brainly
2014-08-25T20:39:16+03:00
A incaleca,a descaleca,incalecat
incalecat era deja . deci trebuie sa spui altul in locul lui
descalecat
'incalecat' nu era scris in lista data, este verb predicativ la modul participiu, deci il poti introduce in lista.
Da,e adevarat..Acolo era cuvantul"incaleca"
ok mersi mult :)