Analizati urmatoarele cuvinte (partea de vorbire, genul,numarul,cazul,functia sintactica):
jurnal
autori
abandonate
jurnalului
doua
cautare

2
Comentariul a fost şters
Pai daca nu stiu functia nu pot sa stiu nici cazul :(
jurnal- substantiv comun, gen neutru, nr. singular,
acum iti scriu urmatoarele
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-25T19:24:16+03:00
Jurnal:substantiv comun, gen neutru, nr. singular,
autori:substantiv comun, gen masculin, nr. plural
abandonate:Adjectiv participial,gen feminin,nr.plural
jurnalului:substantiv comun, gen neutru, nr. singular,
doua:numeral cardinal,gen. masculin,nr.singular
cautare:substantiv comun, gen feminin, nr. singular,
1 5 1
2014-08-25T19:28:34+03:00

autori - substantiv comun, gen masculin, nr. plural