Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T19:02:07+03:00
Conform teoremei 30-60, într-un triunghi dreptunghic, cateta opusă unghiului de 30 grade este egală cu jumătate din ipotenuză. Folosind această teoremă și notând ipotenuza cu o oarecare necunoscută se poate ajunge, presupun, la o ecuație de gradul 2 din care se poate afla ipotenuza. 
2014-08-25T20:51:52+03:00
Folosesti formula: Intr-un triunghi dreptunghic cateta opusa unghiului de 30 de grade este jumatate din ipotenuza.

Dupa ce aflii una dintre catete folosesti Teorema lui Pitagora:

 cateta1 la patrat=ipotenuza la patrat - cateta2 la patrat.

Perimetrul este format din suma celor 3 laturi ale triunghiului.