O compunere de 10-15 randuri care sa contina cuvintele: viata, oameni, Pamant, celule, mister, orgamisme, univers, planeta. Multumesc anticipat

2
scrie un titlu ca sa vad ce si cum..
Universul sau nu stiu ceva mai stiintific
okay
multumesc mult
nu multumi inainte (te sfatui eu)

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-25T18:43:56+03:00
       In vacanta de vara , eu si Ana am decis ca viata este foarte frumoasa si am hotarat sa mergem in padurea apropiata cu cortul.
       Parca aici era totul un mister pe care nimeni nu-l poate rezolva.Am m-ai vazut oameni pe acolo ,dar noi ne-am dus chiar in mijlocul padurii .Am privit animale care se mai numesc si organisme care sunt alcatuite din celule.Ne-am instalat cortul .Deja a
sosit seara.Ne-am luat o patura si am privit tot universul care era plin de stele si de onstelatii.As vrea sa vad Pamantul cu ochii mei ,dar nu pot .Ana si-a adus binocliul ca sa zarim o planeta .
     A fost o aventura nemaipomenita si sper ca sa o mai repet ,dar as vrea sa vad si alte locuri misterioase!
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T19:34:28+03:00
Spațiul cosmic este întregul spațiu situat dincolo de limita atmosferei unei planete. Spațiul cosmic este, într-o primă aproximație, vid. Totuși, el nu este complet lipsit de conținut, ci este umplut cu gaze la presiune extrem de scăzută și pulberi. Spațiul cosmic conține câmpuri gravitaționale, radiații electromagnetice,  Teoretic el mai conține și energie neagră și materie întunecată. Deoarece atmosfera nu se termină brusc, ci se subțiază progresiv, nu există nici o limită definită clar între atmosferă și spațiul cosmic.
Geospațiul este regiunea spațiului cosmic din apropierea Pamantului. Geospațiul include regiunea superioară a atmosferei, precum și ionosfera și magnetosferaCentura de radiații Van Allen se află, de asemenea, în cadrul geospațiului. Regiunea dintre atmosfera Pamantului și Lună este uneori denumită spațiul cis-lunar[8].
Pentru a efectua un zbor spațial orbital, o navă spațială trebuie să depășească viteza de zbor suborbitală. O navă spațială nu intră pe orbită până când acesta nu se deplasează cu o viteză suficient de mare, astfel încât accelerația sa să fie mai mică sau egală cu accelerația centripetă cauzată de viteza sa în mișcare circulară. Deci, pentru a intra pe orbită, o navă spațială nu trebuie să ajungă doar în spațiul respectiv, dar, de asemenea, trebuie să atingă o viteză suficientă orbitală

tiam trimis multe propozitii tu o sa le alegi
nu liam ordonat
scuze
multumesc
cu placere ^^