cum adica?:)))
Nu este nici o diferenta
Numai ca diftongul este alcatuit din 2 vocale care se alfa in aceiasi silaba,iar hiatul este alcatuit tot din 2 vocale care sunt in silabe despartite
Fabianapocol, daca nu scrii o explicatie la intrebarea ta, te voi raporta
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-25T18:30:15+03:00
Diftongul este din 2 vocale într- o silaba. Hiatul este din tot 2 vocale dar în silabe diferite. Cred ca cel mai puternic e......hiatul.
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-08-25T18:32:39+03:00
Eu cred ca este mai puternic hiatul deoarece are 2 vocale cand colo, diftongul are doar 1 vocala si o semivocala!