Răspunsuri

2014-08-25T18:16:01+03:00
Albinele i fac provizii pe iarna pana primvara ce vor aparea flori si vor putea recolta polen iar.Ursi se ascund in barlog unde hiberneaa.Pasarile merg spre tarile calde
13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T18:46:46+03:00
Iarna se apropie si gerul bate la "usile" vietuitoarelor padurii .Unele deja s-au culcat , intrand in somnul de iarna ,altele si-au strans proviziile si se adapostesc in vizuini ,iar cele din urma cele mai rezistente si-au schimbat blana (vulpea polara iepurelr polar) si incep vanatoarea de iarna
26 4 26