Răspunsuri

2014-08-25T17:51:19+03:00
Sttructura titlului ce te lgeni este formata din 3 cuvinte :ce-prepozitie
                                                                              te-pronume personal
                                                                               legeni-verb
cred ca e corect

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T17:55:23+03:00
Titlul este exprimat printr-o interogatie retorica, pe care poetul o adreseaza cu nostalgie codrului. Tristetea acestuia este ilustrata de punctele de suspensie, care indeamna la meditatie,  la o gandire profunda privind timpul trecator.
1 5 1