Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-25T17:42:31+03:00
-Buna,copila !
-Buna!Ce inalt si musculos sunteti!
-Stiu!Cum te cheama?
-Corina!Pe dumneavostra?
-Mihai Viteazu'!
-Va cunosc!Am auzit despre dumneavoastra!
-Serios?Ce?
-Ca sunteti un luptator roman viteaz si care si-ar da viata pentru poporul sau.E adevarat?
-Da ,este adevarat!
-Va admir foarte mult!
-Multumesc!Eu cred ca tu esti o fata cam ratacita...Te-ai pierdut?
-Da!Ma puteti ajuta sa ajung acasa?
-Desigur scompo!
-Va multumesc!Sa mergem!
12 3 12
2014-08-25T18:40:48+03:00
-Buna ziua domnule Traian!Sunteti imparatul Romei?
-Da chiar eu inpersoana!
-Va admiri foarte mult dar daca Imperiul roman este atat de intins de ce vreti sa va mai extindeti?
niciodata nu poti fi cel mai puternic mereu trebui sa biruiesti si sa castigi

13 4 13