Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T17:19:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dupa cat m-a mintit m-a convins ca e un om de nimic 
-----------------------------------------------------------------------------------
 de nimic - locutiune adjectivala f.s de atribut adjectival 
 care om ? de nimic             
 ce fel de om ? de nimic 

Amândouă sunt întrebările atributului  : - care ?
                                                        - ce fel de ?                                              
3 5 3
2014-08-25T17:41:46+03:00