Precizeaza valoarea morfologica a cuvantului subliniat si alcatuieste apoi un enunt in care sa-l uitilizezi cu o alta valoare morfologica pe care o vei mentiona:era drum lung din Carpati la Ecuator.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T16:45:16+03:00
Lung = atribut adjectival
Zbuciumul lung al mamei a luat sfarsit.
sau
Se uita lung la mine cand a auzit ce nota am luat(adverb).
sau
Se uita in lung si-n lat in speranta ca o va gasi, nu concepea ideea unei despartiri. (expresie)
sau
Mergea de-a lungul marii pentru ca ii era frica sa intre in apa. (locutiune adverbiala si prepozitie)
3 5 3
2014-08-26T00:05:13+03:00
In enuntul dat este adjectiv.
Se uita lung la mine de parca nu m-ar cunoaste-adverb de mod
1 5 1