8)Write the third person singular.
1.I catch-she ...........
2.I meet-she .............
3.I listen-she ..........
4.I ride-she ..............
5.I wash-she ............
6.I plant-she ...............
7.I sit-she ..................
8.I relax-she ..............
9.I need-she ..............
10.I visit-she ...............

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T15:57:25+03:00
1. she catches
2. she meets
3. she listens
4. she rides
5. she washes
6. she plants
7. she sits
8. she relaxes
9. she needs
10. she visits
2 5 2
2014-08-25T15:59:45+03:00
Catches
meets
listens
rides
washes
plants
sits
relaxes
needs
visits